Tevredenheid over uitgaansgelegenheden
Thema
cultuur en vrije tijd
Eenheid
%
Definitie
aandeel (%) van de inwoners dat tevreden is over de uitgaansgelegenheden
Vraagstelling
Teller en noemer
De tellers werden berekend op basis van 3 gegroepeerde antwoordcategorieën:
- zeer ontevreden/eerder ontevreden
- noch tevreden/noch ontevreden
- eerder tevreden/zeer tevreden.
Iedereen die antwoordde op de vraag werd in de noemer opgenomen, uitgezonderd de respondenten in de categorieën 'weet niet/niet van toepassing' in GM en 'geen mening/niet van toepassing' in de SM. Indien dit om een omvangrijke categorie gaat, wordt dit percentage meegegeven in de kolom ‘opmerkingen bij de kwaliteit'.
Bron
survey gemeentemonitor, SV/ABB
survey stadsmonitor, SV/ABB
Jaargang
survey gemeentemonitor 2017
survey stadsmonitor 2008
survey stadsmonitor 2011
survey stadsmonitor 2014
survey stadsmonitor 2017
Opmerkingen bij de kwaliteit
- Er is een klein verschil in de voorbeelden tussen haakjes en in de antwoordcategorieën in de GM en de SM. In de GM worden 'cafés, danscafés, dancing…' als voorbeelden gegeven, in de SM 'cafés, disco’s, terrassen'. Het verschil in antwoordcategorieën betreft enkel 'weet niet/niet van toepassing' in de GM en 'geen mening/niet van toepassing' in de SM. De andere antwoordcategorieën zijn gelijk.
- Tevredenheid uitgaansgelegenheden (gemeentemonitor): 19% in de categorie 'weet niet/niet van toepassing'.
- Tevredenheid uitgaansgelegenheden (stadsmonitor): 13% in de categorie 'geen mening/niet van toepassing'.
Voor meer informatie: zie Leeswijzer survey Gemeente- en Stadsmonitor, vragenlijst Gemeentemonitor 2017 en vragenlijst Stadsmonitor 2017.
Laatste update
voorjaar 2017
Contactpersoon gemeentemonitor
Contactpersoon stadsmonitor
Brontabel