Tevredenheid over de (fysieke of digitale) dienstverlening
Thema
overheid
Eenheid
%
Definitie
Aandeel (%) van de inwoners dat tevreden is over de (fysieke of digitale) dienstverlening in de gemeente
Vraagstelling
Teller en noemer
- De tellers werden berekend op basis van 3 gegroepeerde antwoordcategorieën:
- zeer ontevreden/eerder ontevreden
- noch tevreden/noch ontevreden
- eerder tevreden/zeer tevreden.
- Iedereen die antwoordde op de vraag werd in de noemer opgenomen, uitgezonderd de respondenten in de categorieën 'geen mening/weet niet'. Indien dit om een omvangrijke categorie gaat, wordt dit percentage meegegeven in de kolom ‘opmerkingen bij de kwaliteit'.
Bron
survey gemeentemonitor, SV/ABB
Jaargang
survey gemeentemonitor 2017
Opmerkingen bij de kwaliteit
- De categorie ‘weet niet/niet van toepassing’ bedraagt 25% voor de tevredenheid over de digitale dienstverlening van je gemeente (aanvraag documenten via website van de gemeente, informatie via website, afspraak online maken, ...).
Voor meer informatie: zie Leeswijzer survey Gemeentemonitor en vragenlijst Gemeentemonitor 2017.
Laatste update
voorjaar 2017
Contactpersoon gemeentemonitor
Brontabel